اسلایدینگ یا درب کشویی مناسب ترین انتخاب برای مکان هایی که محدودیت فضا برای باز شدن پنجره های تاشو یا پرده شیشه‌ای دارند ، میباشد.
اسلایدینگ باز و بسته کردن درب و پنجره را برای شما آسان میکند و همچنین یراق آلات و شیشه کشویی کمترین فضا را اشغال  میکند. در سیستم اسلایدینگ با حرکت دادن یک اسلاید مابقی اسلایدها به همراه آن حرکت میکنند و در نهایت به اندازه یک اسلاید در کنار هم جمع میشوند که این یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ویژگی های سیستم اسلایدینگ می باشد.

آشنایی با اسلایدینگ

اسلایدینگ یا درب کشویی بصورت دستی باز یا بسته میشود؛ به این صورت که با حرکت شیشه اول، مابقی شیشه ها بصورت پیوسته حرکت می‌کنند. با قرار گیری شیشه‌ها روی ریل پنج شیاره، به راحتی میتوان تا 85 درصد از فضای پنجره را باز نمود.

محدودیت متراژ در این سیستم تا ارتفاع 3 متر و دهانه 10 متر است که شیشه‌ها به 10 لت تقسیم میگردد. در صورت انتخاب این سازه برای محل مورد نظر، میتوان شیشه را با طرح سندبلاست و رنگ دلخواه و همچنین پروفیل‌های رنگی متناسب با فضای مدنظر شما، سفارش داد.
درب کشویی علاوه بر تامین امنیت با شیشه سکوریت و قفل مخصوص، در برابر آب، گرد و غبار و حشرات موذی مقاوم است و عایق بسیار خوبی در برابر صوت و حرارت جهت جلوگیری از اتلاف انرژی در تمام فصول می‌باشد.

از این سیستم میتوان در منازل مسکونی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، آرایشگاه، تالار، ویلا، آلاچیق و استخر استفاده کرد.

درب اسلایدینگ

کاربرد و نحوه استفاده از اسلایدینگ

اسلایدینگ یا درب کشویی علاوه بر ظاهر زیبا نور را به راحتی از خود عبور می دهد و میتواند بطور کامل باز شده و فضای داخل را با بیرون یکسان کند. در این سیستم با حرکت یک اسلاید باقی اسلاید ها همراه آن حرکت می‌کند و در نهایت به اندازه یک اسلاید در کنار هم جمع می‌شوند. بنابر همین ویژگی سیستم اسلایدینگ یکی از کاربردی‌ترین سیستم‌های درب و پنجره مخصوصا در محیط‌های کوچک به شمار می‌رود.

اسلایدینگ را می‌توان عنوان پارتیشن در دفاتر کار و یا اتاق های کوچک استفاده کرد و با توجه به جنس شیشه و یراق، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، تا ۸۰ درصد نیز عایق صدا و حرارت است. علاوه بر تمام موارد ذکر شده اسلایدینگ بسیار مقاوم و مستحکم است و طول عمر بسیار بالایی دارد. جنس شیشه استفاده شده در این محصول از نوع سکوریت 10 میل بوده و یراق‌آلات این محصول نیز از آلومینیوم با کیفیت ترک است که با ضمانت دو ساله خدمت مشتریان کیااسکای تقدیم می‌گردد.

یکی از ویژگی های اختصاصی شرکت کیااسکای اجرای اسلایدینگ به صورت تو کار است! به صورتی که لت‌ها در حالت جمع شده داخل دیوار باشد.

تفاوت اسلایدینگ یا درب کشویی با سیستم آکاردئونی را میتوانید در مقاله مربوطه مشاهده کنید.

درب اسلایدینگ
تامین امنیت کامل100%
100%
دسترسی کامل از تراس یا پاسیو100%
100%
قابل اجرا در ابعاد دلخواه بدون هیچ محدودیتی100%
100%
باز و بسته شدن آسان100%
100%
امکان استفاده از نور خورشید100%
100%
عایق سرمایی و گرمایی و صوتی100%
100%

مشاوره خرید و نصب

اگر شما هم به فکر خرید و نصب اسلایدینگ یا درب کشویی برای منزل مسکونی ،محل کار و یا باغ و ویلای خود هستید بهتر است از یک مرجع متخصص و معتبر، اسلایدینگ یا درب کشویی را خریداری کنید. کیااسکای یک مرجع معتبر با مشاوران کارآزموده و باتجربه است که کلیه مراحل نصب و اجرای تمامی اسلایدینگ را همراه با مشاوره رایگان برای شما انجام می‌دهد.

برای نصب و راه‌اندازی اسلایدینگ یا درب کشویی همین حالا در وب‌سایت کیااسکای به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. مشاوران متخصص این مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد که بهترین اسلایدینگ با مرغوب ترین یراق‌آلات ترکی برای شما مکان مورد نظر شما کدام است و تا پایان اجرای پروژه شما را همراهی خواهند کرد.

درب اسلایدینگ

جمع‌بندی

اسلایدینگ یا درب کشویی علاوه بر تامین امنیت با شیشه سکوریت و قفل مخصوص، در برابر آب، گرد و غبار و حشرات موذی مقاوم است و عایق بسیار خوبی در برابر صوت و حرارت جهت جلوگیری از اتلاف انرژی در تمام فصول می‌باشد. از این سیستم میتوان در منازل مسکونی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، آرایشگاه، تالار، ویلا، آلاچیق و استخر استفاده کرد.

جنس شیشه استفاده شده در این محصول از نوع سکوریت 10 میل بوده و یراق‌آلات این محصول نیز از آلومینیوم با کیفیت ترک است که با ضمانت دو ساله خدمت مشتریان کیااسکای تقدیم می‌گردد.

شما همچنین می‌توانید از این لینک ویدیو این محصول را مشاهده کنید

سوالات متداول

  • اسلایدینگ در چه مکان هایی قابل اجراست ؟
    با توجه به متعدد بودن جنس یراق آلاتی که شرکت کیااسکای در ساخت اسلایدینگ استفاده میکند، این سازه را میتوان در تمامی محیط ها و هرنوع آب و هوایی استفاده نمود.
  • آیا در همه جای ایران نصب دارید ؟
    .بله ؛ تیم کیااسکای با اعزام نیرو های مجرب در سراسر ایران نصب فعال دارد.
  • آیا اسلایدینگ عایق صوت است ؟
    بله ؛ علاوه بر عایق بودن در برابر صوت، در برابر آب، گرد و غبار، برف،‌ باران و بادهای شدید نیز عایق است.
  • اسلایدینگ در همه ابعاد قابلیت اجرا دارد ؟
    بله ؛ اسلایدینگ در ابعاد دلخواه مشتری قابل سفارش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ارتباط با ما !
×
مشاور کیااسکای Whatsapp chat
مشاور کیااسکای Whatsapp chat
1 +