شیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز از شیشه های استاندارد بزرگ‌تر هستند. شیشه جامبو سایز بصورت یکپارچه می‌باشند که مهم ترین مزیت آنها وجوه زیبایی در معماری بناها به شمار می‌روند. شیشه جامبو سایز یکی از انواع شیشه‌ها است که با استفاده از آن ها می توان نمای مورد نظر خود را در ابعاد بسیار بزرگ با آن پوشاند تا جلوه ی بسیار زیبا و شکیلی به محل مورد نظر داد.

آشنایی با شیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز

شیشه جامبو سایز در کوره تا دمای 1200 درجه رسانده و ذوب میکنند تا به صورت خمیری در بیاید سپس طبق ابعاد مورد نظر، شیشه جامبو سایز را شکل داده و جریان هوای سرد را به این مواد منتقل کرده تا دمای شیشه کاهش یابد.

شیشه سایز بزرگ بدلیل زودتر سرد شدن لایه های بیرونی و سطحی، استحکام و استقامت بیشتری نسبت به شیشه سکوریت معمولی دارد.
شیشه جامبو سایز بدلیل تنش ناگهانی در سرد کردن مقاومت بسیار بالایی دربرابر ضربه و آسیب دارد.

شیشه جامبو سایز شیشه هایی با سایز های بزرگ است که ابعاد آن در هر متراژی قابل سفارش است. این شیشه ها با بهترین متریال و تجهیزات ساخته شده و قابلیت چند لایه و لمینت کردن آن نیز وجود خواهد داشت.

شیشه سایز بزرگ شفافیت و روشنایی را به ساختمان و فروشگاه  شما هدیه میدهد .

شیشه سایز بزرگ

کاربرد شیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز

شیشه جامبو سایز به طور گسترده توسط طراحان برای دستیابی به دید کامل برای لابی یا نما مورد استفاده قرار گرفته است که باعث تأثیر بصری باشکوهی می‌شود. ساختمان‌های مدرن امروزه بیشتر از شیشه‌ سایز بزرگ برای این منظور استفاده می‌کنند.
شیشه جامبو سایز باعث شده که آخرین تکنولوژی های روز دنیا به کار گرفته شوند تا برای دفاتر کار، نمای ساختمان، و پروژه های مسکونی و مراکز تجاری و تفریحی شیشه هایی با هر ابعادی تولید گردند به طوری که ایمن و مقاوم باشند.

شیشه جامبو بدلیل ابعاد بزرگ تر از استاندارد، امروزه در ساخت ساختمان های نوساز بخصوص ساختمان هایی که دارای نمای کاملا شیشه ای هستند، بسیار کاربردی و ایمن است. در گذشته می‌بایست شیشه های ساختمان در ابعاد استاندارد نصب گردد تا بتوانند ایمنی ساختمان را تا حد مطلوبی برقرار نمایند ، اما امروزه با تولید شیشه جامبو سایز این باور تغییر پیدا کرده و می توان از شیشه های سایز بزرگ با شرایط ایمنی مخصوص به خود در ساختمان هایی که نیازمند شیشه هایی با ابعاد بزرگتر از ابعاد استاندارد هستند استفاده نمود.

شیشه سایز بزرگ و سقف متحرک شیشه ایی علاوه بر استفاده بهینه از انرژی خورشید ، چشم اندازه زیبایی به محیط دلخواه شما میدهد.

شیشه جامبو سایز
تامین امنیت کامل100%
100%
قابل اجرا در ابعاد دلخواه بدون هیچ محدودیتی100%
100%
به حداقل رساندن موانع بصری100%
100%
امکان استفاده از نور خورشید100%
100%
عایق سرمایی و گرمایی و صوتی100%
100%

مشاوره خرید و نصب

اگر شما هم به فکر خرید و نصب شیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز برای نمای ساختمان ،محل کار و یا ویترین فروشگاه خود هستید بهتر است از یک مرجع متخصص و معتبر، شیشه سایز بزرگ را خریداری کنید. کیااسکای یک مرجع معتبر با مشاوران کارآزموده و باتجربه است که کلیه مراحل نصب و اجرای تمامی مراجل را همراه با مشاوره رایگان برای شما انجام می‌دهد.

برای نصب و راه‌اندازیشیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز همین حالا در وب‌سایت کیااسکای به بخش تماس با ما مراجعه کرده و با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. مشاوران متخصص این مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد که بهترین شیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز با مرغوب ترین یراق‌آلات ترکی برای شما مکان مورد نظر شما کدام است و تا پایان اجرای پروژه شما را همراهی خواهند کرد.

شیشه سایز بزرگ

جمع‌بندی

شیشه سایز بزرگ یا جامبو سایز بدلیل سایز بزرگ، وزن بسیار بالایی داشته که بر حمل و نصب این شیشه تاثیر گذاشته است. شما میتوانید با کمک تیم متخصص کیااسکای نگرانی بابت حمل و نصب شیشه جامبو سایز نداشته باشید.

شیشه جامبو سایز علاوه بر تامین امنیت در برابر آب، گرد و غبار و حشرات موذی مقاوم است و عایق بسیار خوبی در برابر صوت و حرارت جهت جلوگیری از اتلاف انرژی در تمام فصول می‌باشد. از این سیستم میتوان درنمای ساختمان، نمایشگاه ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، ویترین فروشگاه، ویلا و استخر استفاده کرد.

جنس شیشه استفاده شده در این محصول از نوع سکوریت 10 میل بوده و یراق‌آلات این محصول نیز از آلومینیوم با کیفیت ترک است که با ضمانت دو ساله خدمت مشتریان کیااسکای تقدیم می‌گردد.

شما همچنین می‌توانید از این لینک ویدیو این محصول را مشاهده کنید

سوالات متداول

  • شیشه سایز بزرگ در چه مکان هایی قابل اجراست ؟
    شیشه های جامبو سایز بستگی به هیچ گونه آب و هوایی ندارد و کاملا مقاوم است.
  • آیا در همه جای ایران نصب دارید ؟
    .بله ؛ تیم کیااسکای با اعزام نیرو های مجرب در سراسر ایران نصب فعال دارد.
  • آیا شیشه سایز بزرگ عایق صوت است ؟
    بله ؛ علاوه بر عایق بودن در برابر صوت، در برابر آب، گرد و غبار، برف،‌ باران و بادهای شدید نیز عایق است.
  • شیشه های جامبو سایز در همه ابعاد قابلیت اجرا دارد ؟
    بله ؛ تنها شیشه های سایز بزرگ هستند که از ابعاد استاندارد بزرگ تر  و پاسخگوی ابعاد دلخواه مشتری هستند.
  • مزیت استفاده از شیشه در فضای داخلی ساختمان و نما چیست؟
    بهره مندی از جریان نور طبیعی و به دنبال آن صرفه جویی در مصرف انرژی، ایجاد نمایی مدرن و شفاف با فراهم کردن دید گسترده به فضای بیرون و … اهمیت استفاده از شیشه در ساختمان را افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ارتباط با ما !
×
مشاور کیااسکای Whatsapp chat
مشاور کیااسکای Whatsapp chat
1 +